Bye 2014, Hello 2015!

2014 is nogal een heftig jaar voor me geweest. Er waren goede maar ook slechte tijden. Ik heb 3 familie leden verloren en mijn schoonmoeder bleek ernstig ziek te zijn. Maar er zijn ook goede momenten geweest, ik heb nu een vaste relatie, heb beter contact met mijn familie en ben een opleiding begonnen waar ik me helemaal thuis voel. Tijd om 2014 af te sluiten, en 2015 welkom te heten!

Er is zoveel gebeurd in 2014! Ik wilde het even allemaal op een rijtje zetten. Samen met jullie kijk ik terug naar 2014!

2014 was het jaar van…

.. Mijn diploma uitreiking
Ik haalde eindelijk mijn diploma voor DTP Niveau 3! Na jaren ploeteren achter die computer heb ik hem dan eindelijk toch in mijn zak!

… Een nieuwe opleiding
In 2014 begon ik de opleiding Sociaal Cultureel Werker. Gedreven door mijn drang om mensen te helpen, heb ik gekozen om toch door te gaan studeren. Met deze studie wil ik later ervoor gaan zorgen dat mensen die het zo moeilijk hebben toch beter mee kunnen draaien in deze maatschappij en een mooi leven zonder zorgen kunnen gaan leiden.

… De ontwikkeling van mijn eigen stijl
Ik merk het toch wel heel erg, de ontwikkeling van mijn eigen stijl! Waar ik in het begin van 2014 heel erg kinderlijk was, met veel kinderlijke kleuren en vaak ook kinderlijke kleding, merk ik dat het nu heel anders is! Toch zijn er dingen die ik altijd mee zal nemen

… Het jaar van Roseary!
In 2014 begon ik opnieuw met bloggen op Roseary. Ookal loopt het allemaal niet zo soepel, dit keer heb ik niet opgegeven! En weet je wat? In februari bestaat Roseary alweer een jaar! Hoera!

… De dood van Tante Annie, Ome Henk en Oma Rook
Ik heb drie familie verleden verloren, een achtertante, een achteroom en mijn allerliefste achteroma. Ik heb het er erg moeilijk mee gehad, vooral omdat het gebeurde binnen 9 weken. Het is een behoorlijke klap voor me geweest.

… Een terugval in mijn gezondheid
Ik heb drie longziektes, en mijn imuumsysteem is ook niet veel soeps.  De afgelopen twee jaar leek het erop dat het beter ging, maar dankzij de emotionele klappen die ik heb gekregen, is dit helaas toch weer achteruit gegaan. Maar ik geef niet op, en ga door! Momenteel zit ik aan een prednison stootkuur, en ik zal er dit jaar nog wel een paar krijgen. Ook is mijn Astma Medicatie vervangen door een sterkere variatie.

… De leukemie
Mijn schoonmoeder blijkt leukemie te hebben. Dit was een behoorlijke klap.

… Officieel een maatje 38!
Ik ben 100 kilo geweest, en heb dus een maatje 46 gehad! Ik mag nu met trots zeggen dat ik officieel nog maar 62 kilo weeg en een maatje 38 heb! Oftewel, van een maatje XXL naar een maatje S!!! Ik kan hier niet genoeg uitroeptekens achter zetten, zo trots voel ik me!

2015 word het jaar van…

… Het behalen van goede cijfers!
Ik wil doorgaan met waar ik nu mee bezig ben: Het behalen van goede cijfers voor mijn opleiding! Het gaat momenteel prima, en ik sta op mijn diploma geen enkele onvoldoende. En dat wil ik graag zo houden.

… 22 jaar worden
Gisteren werd ik alweer 22! Ik ben nu officieel uit de groei, en ben al een tijdje officieel geen tiener meer. Ik voel me ook niet echt een tiener meer, maar eerder best volwassen.

… Nog meer bloggen!
Ik wil vaker en meer op Roseary gaan bloggen! Ik doe het elke keer met veel liefde, en wil er vooral mee door blijven gaan!

… Iets voor een ander doen
In 2015 wil ik weer vrijwilligers werk gaan doen. Ik probeer elk jaar minstens 1x iets te doen voor een ander.

… Een jaar samen zijn met mijn vriend.
26 Januari ben ik alweer een jaar samen met mijn vriend! Wat gaat het jaar toch snel!

… Het sporten
Ja, ik weet het, het is cliché! Maar in 2015 wil ik echt meer gaan sporten. In dit geval ben ik van plan om cardio te gaan doen. Ik hoor vaak dat het goed moet zijn voor je longinhoud en voor je conditie, en geloof me, die kunnen alle twee wel een oppepper gebruiken! En lukt het Cardio niet, dan wil ik weer gaan streetdancen!

… De 150 volgers!
We bekijken het positief, een van mijn doelen is om in 2015 de 150 volgers te halen! Momenteel hang ik op de 60, en ik ben er enorm dankbaar voor!

… Dat ik eindelijk met een wreck this journal begin
Al jaren wil ik er eentje, maar ik ben er nog nooit aan begonnen. Ergens in 2015 wil ik er toch eentje aanschaffen en er aan beginnen! Natuurlijk post ik er dan over op Roseary.

… Het bezoeken van concerten
Dat ik van muziek houd is geen geheim, en dit jaar wil ik echt wat meer concerten bezoeken!

… Niks aantrekken van anderen.
De ene dag kleed ik me normaal, de volgende dag alternatief, en de dag erna lijk het alsof ik uit een of andere anime (Japanse animatieserie) kom gelopen. Ik neem mijzelf voor dat ik me niks ga aantrekken van al die andere, en lekker doe wat ik zelf wil! Ik heb twee apparte blogs voor de andere twee stijlen, ben je nieuwsgierig? Neem dan vooral een kijkje op Wickedly Pleasant & The Style Doll!

… Het trots zijn op mijzelf!
Ik mag mijn onzekerheden wel eens overwinnen en beseffen dat ik prima ben zoals ik ben! Een vurige, overemotionele, 22 jarige, hyperactieve, soms veel te vrolijke, disneyliefhebbende, thee & koffie drinkende Hollandse meid met een soms veel te grote bek en soms een hart van goud! Haha!

… Het behalen van mijn 1e jaar!
Natuurlijk is dat een van mijn doelen van 2015! Het behalen van het 1e jaar van mijn opleiding.

… Het op mijzelf gaan wonen
In 2015, voor December, wil ik op mijzelf gaan wonen. Ik ben nu 22 en heb er ondertussen wel behoefte aan!

Zo.. Dat was nog een hele lijst! Maar dat is 2014 voor mij, en dat word 2015 voor mij! Vol goede moed en vol vertrouwen ben ik 2015 in gegaan, en ik ga mijn best doen om al mijn doelen te behalen! Wat zijn jouw doelen? Wat was 2014 voor jou? Ik wens jullie sowieso allemaal een super mega geweldig 2015 toe!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bye 2014, Hello 2015!

  1. Madeleine zegt:

    Jeetje meid wat een heftige tijd. Wat goed dat je je diploma hebt behaald, bezig bent met een nieuwe studie rn afgevallen bent. Wat maf wat er allemaal niet in een jaar kan gebeuren. Ik wens je alle goeds voor 2015 :)

Geef een reactie

