Outfit // I’m here to be awesome

Oh, hoe verliefd ik ben op deze sweater! Ik zag hem bij de New Yorker en moest&zal hem aan op mijn verjaardag! Nou dat is gelukt! En ja, ik weet het, dubbele post vandaag, maar ik wil mijn trui gewoon zo graag laten zien!


Outfit Details // Sweater – New Yorker // Broek – Hema // Schoenen – Van Haren // Oorbellen – Primark // Ketting – Claires

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

3 reacties op Outfit // I’m here to be awesome

  1. Madeleine zegt:

    Wauw je ziet er echt goed uit :) Mooie outfit!

  2. dagdromend zegt:

    Die lipstick staat je leuk zeg! Mooie outfit :)

  3. Ah wat een gave trui! Staat je goed!

Geef een reactie

