Reading Challenge 2015 + To-read list!

Het is een nieuw jaar, en gezien ik het vorig jaar helemaal vergeten ben, wil ik er dit jaar wel aan meedoen! Op mijn to-do list staat de Reading Challenge 2015! En om meteen goed van start te gaan,

Bridget Jones's Diary (Bridget Jones, #1) The Devil Wears Prada (The Devil Wears Prada, #1)
Mijn doel is om dit jaar 40 boeken te lezen. Ik heb de lat wat hoger gelegt dan dat ik normaal zou doen, omdat ik het erg leuk vind om mijzelf uit te dagen! Op deze manier ben ik goed gestimuleerd om meer boeken te gaan lezen! Vorig jaar heb ik maar 12 boeken gehaald (en helemaal niet bij gehouden), maar dit jaar ga ik mijn best doen ze WEL bij te houden!

Echter heb ik voor mijzelf wel regels opgesteld. Gezien ik ook heel veel strips & manga’s lees, vind ik dat deze niet mee tellen!

The Sisterhood of the Traveling Pants (Sisterhood, #1) Pretty Little Liars (Pretty Little Liars, #1)

Op mijn to-read lijstje staan verschillende chick-lits. Maar de vier die boven aan mijn lijstje staan zijn zeker wel Bridget Jones’ diary, The Devil Wears Prada, The Sisterhood of the traveling pants en Pretty Little Liars.

Shadow and Bone (The Grisha, #1) Coraline
Ella Enchanted Divergent (Divergent, #1)

Verder houd ik ook heel erg veel van Fantasy & Horror. In totaal heb ik 38 boeken op mijn lijstje staan, maar ik geef toe er zitten boeken tussen die ik opnieuw ga lezen, in plaats van dat ze helemaal nieuw voor me zijn!

The Way of Shadows (Night Angel, #1) Beautiful Creatures (Caster Chronicles, #1)
Wicked Lovely (Wicked Lovely, #1) Fallen (Fallen, #1)

Verder heb ik ook een zwak voor de Auteur Stephen King, dus is het geen verassing dat er enkele boeken van hem op mijn lijst terecht zijn gekomen!

The Shining (The Shining #1) 'Salem's Lot
Pet Sematary It
Als ik zo naar mijn lijstje kijk, is het misschien een goed idee om toch eens een ereader aan te gaan schaffen. Alhoewel ik het veel liever inkt op papier leest, is dat toch wel erg handig gezien ik heel veel reis. Ik lees nou eenmaal erg graag in de trein, en om nou allemaal zware boeken in mijn tas te hebben (die meestal al bomvol zit) is niet vaak de meest ideale oplossing.

Heb jij nog aanraders wat betreft boeken? Ik hoor het graag!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Reading Challenge 2015 + To-read list!

  1. Madeleine zegt:

    Wauw succes meid. Een aanrader van mij is ‘toen ik je zag’ van isa hoes. Weet niet of je ervan houdt? Succes met lezen :) liefs

  2. De Dotties zegt:

    Vooral Shadow and bone, The way of shadows en Wicked lovely spreekt me erg aan! Als je ze ooit leest hoop ik dat hier reviews van kopen! Liefs

Geef een reactie

