Fashion Inspiratie // Bril

Steeds vaker draag ik mijn bril, omdat ik me er nu comfortabel in voel. Maar soms vind ik mijn bril clashen met mijn outfit. Het was dus tijd voor een inspiratie post!


Ik heb een bril met wat een wat dikker montuur. Hij zit echt heerlijk, maar valt echt enorm op! Daarom ging ik opzoek op Polyvore naar outfits die zo’n soortgelijke bril hebben.



Daarnaast ben ik ook een beetje gaan googlen, om te kijken hoe anderen hun bril combineren!

 

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Fashion Inspiratie // Bril

  1. Infinity zegt:

    Fijne inspiratie voor de mensen die een bril dragen! Zelf draag ik er geen, maar leuk uitgezocht!

Geef een reactie

