Wishlist Januari 2014

Nadat ik mijn hele kledingkast heb uitgezocht, heb ik gemerkt dat ik het een en ander wel nodig heb om outfits af te maken. Heel veel items zijn verdwenen in de kledingcontainer of een kringloop winkel.

Wishlist Januari

Het gaat een grote wishlist worden, maar dit is dan eigenlijk ook ongeveer voor het hele jaar, en wat ik in het algemeen wil hebben!
Zoals altijd heb ik niet de exacte items uitgezocht, maar wil ik items die er ongeveer zo uit zien of een voorbeeld ervan.

Bruine hakken
Aan zwarte schoenen ontbreekt het niet in mijn kast, en ik heb wel bruine schoenen, maar die zijn gevoerd! Ik zoek dus een paar bruine hakken die niet gevoerd zijn en dus praktisch het hele jaar door gedragen kunnen worden.

Zwart/wit Polkadot Midiskirt
Sinds ik mijn eerste midiskirt heb gekocht, ben ik verslaafd! Ik wil er meer. En een van de variaties die op mijn wishlist staat is de polkadot versie!

Witte sneakers
Die heb ik dus gewoon niet, en af en toe is dat best wel irritant. Ik wil een mooie witte sneaker, het liefst met een rits of een ‘ketting’ om het net dat extra’s te geven.

Januari wishlist

“Knuffelbaar” fur vest
Hij staat al zo’n jaar op mijn wishlist, en nog altijd heb ik geen betaalbaar exemplaar gevonden. Dat is dus een doel van dit jaar!

Simpele zwarte sweater
Deze mis ik echt in mijn garderobe; een simpele zwarte sweater! Ik denk dat je hem heel leuk kan layeren en kan combineren met leuke accesoires!

Zwart/wit gestreepte sweater
Ik zie hem steeds vaker langs komen op lookbook, en heb er een zwak voor ontwikkeld. Ik zou zo’n sweater wel heel graag in mijn garderobe willen hebben!

High waisted jeans
Ook deze staat al langere tijd op mijn wishlist, en heb ik nog steeds niet weten te scoren. Ik heb enkele croptops en loop vaak tegen moeilijkheden aan als ik ze probeer te combineren, omdat ik niet van een blote buik houd. Hopelijk komt daar met een high waisted jeans verandering in!

Super hero shirts
Ik ben dol op de stripboeken en films van Marvel & DC, en zou dus wel heel graag shirts van hun willen hebben! Tja, er zit nou eenmaal een geek in mij!

Zwarte shorts
Ik heb twee paar blauwe shorts, en daar is het wel mee gezegt. Een zwarte shorts zou dus niet misstaan in mijn garderobe!

Hoed met brede rand
Deze staat al enorm lang op mijn wishlist, en nog steeds heb ik er geen gevonden die naar mijn zin is!

Rokken met opvallende print
Moet ik nog meer zeggen? Ik heb een zwak voor opvallende prints!

Januari wishlist 3

Chunky boots
Ik heb echt een voorliefde voor opvallende schoenen, en sinds ik mijn eerste paar chunky schoenen heb gekocht, wil ik er meer!

“Geek” shirt
Een van de weinige specifieke items op mijn lijst: Een geek shirt! Ik zoek er al heel lang eentje, en dit jaar moet en zal ik er eentje vinden!

Bruine tas
Als ik bruine schoenen ga halen, dna wil ik natuurlijk ook een bijpassende tas hebben!

Galaxy print sweater
Deze! Liefde! In mijn garderobe! Ik wou dat hij zo via internet in mijn kast kon verschijnen. Helemaal verliefd!

Quote Shirts
Ik houd van quotes. Of ze nou grappig, sarcastisch, mooi of leerzaam zijn. De quote die op dit shirtje staat mag trouwens ook wel in mijn kast verschijnen hoor, haha!

Opvallende ringen
Ik heb heel veel dunne, simpele, niet opvallende ringen, en ik mis de grote opvallende gewoon heel erg in mijn garderobe. Als ik een outfit aanheb vallen mijn juwelen gewoon bijna niet op, en dat vind ik jammer.

Cartoon Shirts
Daar heb je de geek in mij weer! Een andere print die ik heel graag wil zijn cartoon karakters. Denk hierbij aan Bugs Bunny, Homer Simpson en dergelijken.

Boho inspired juwelen
Ik vind deze gewoon zo mooi! Ze zijn net iets groter en opvallende dan de meeste, en hebben zich gewoon een plaats op mijn wishlist opgeëist!

Tattoo Choker
Ken je deze nog van vroeger? Ik nog wel, en ik wil er gewoon weer eentje hebben, want ik vind ze zo leuk!

Zonnebril
Ja.. In de zomer heb je er nou eenmaal eentje nodig! Het liefst eentje met een dikke frame en wat rondere glazen!

Dat was mijn wishlist! Zoals je ziet is hij echt enorm langer geworden. Als ik zo naar mijn lijst kijk, merk ik wel heel erg dat mijn stijl veranderd is. Wat is dat leuk om te zien zeg!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wishlist Januari 2014

  1. Madeleine zegt:

    Wat een mooie items :)

Geef een reactie

