Favoriete Lookbookers #2

Zoals jullie weten leef ik zowat op Lookbook, hype ik enorm veel en deel ik dit graag met jullie! Het leek me eens leuk om mijn favoriete lookbookers met jullie te delen! Elke week laat ik een paar lookbookers zien!

Kristina Magdalina - Yoins Coat, Oasap Bracelet - Tartan Wool Coat.
Kristina heeft een wat meer alternatieve uitstraling in haar looks, en dat vind ik haar helemaal geweldig staan! Alhoewel ze op foto’s af en toe wel wat meer mag lachen, zijn haar outfits helemaal geweldig! En dankzij haar wil ik nu echt super graag een tuinbroek! Haha!

Kristina komt uit Ukraine en heeft haar eigen blog: http://magdalinskaya.blogspot.com/

Kristina Magdalina - Sheinside Coat, Yoins Jumpsuit - Jeans and black.

Kristina Magdalina - Style Moi Coat, Dr. Martens Shoes - Leopard fur coat.De volgende Lookbooker is Hope. Nogmaals een blogger die mijn zeer-geliefde edge heeft! Op haar lookbook komen verschillende stijlen langs, en ik vind ze haar allemaal even leuk staan!

Hope Bidinger - Boohoo Boots, Acid Reign Wash Jacket, Threadsence Cream Lace Top - Change of Season

Hope komt uit amerika en heeft (zoals bijna alle Lookbookers) haar eigen blog: http://simplyhopestyle.blogspot.com/

Hope Bidinger - Forever 21 Printed Tank, Gojane Black Zipper Pants, Forever 21 Wide Brim Hat, Sway Chic Black Boots, Oasap Geometric Necklace - Wasson Inspired

Hope Bidinger - Vans Metallic Sk8 Hi Slim, Everybody Has Them Thrifted Shorts, Vans Tee, Target Boater Hat - Vans

 

 
En dan is het nu de beurt aan Nora! Nora is pas 17 jaar, en dat zou je echt niet zeggen! Ze zit nog op de middelbare school, en ik vind haar stijl gewoon helemaal geweldig!

Nora Aradi - Sheinside Sweater, Asos Beanie, Asos Shoes, Stradivarius Pants - 12.16.

Nora komt uit Hongarijen en heeft, vanzelfsprekend, haar eigen blog: http://www.mesmemosphotoblog.com/

Nora Aradi - Romwe Dress, Primark Flats - Dual

Nora Aradi - Romwe Dress, Converse Sneakers, Choies Hat - 12.05.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Favoriete Lookbookers #2

  1. Teddy zegt:

    Fijn om te zien wat jouw favorieten zijn!

Geef een reactie

