New In // H&M Sweaters

Het is behoorlijk koud, en ik merk dat ik heel weinig truien in mijn kast heb liggen. Dus elke keer koop ik er weer een paar bij als ik leuke zie liggen! De mickey mouse sweater is lekker lang, en de sweater met de Dino’s was gewoon te leuk om te laten liggen! Alletwee komen ze van de H&M!

 photo 20150117_173006_zps12f8fxrx.jpg

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Shoppen. Bookmark de permalink .

2 reacties op New In // H&M Sweaters

  1. Madeleine zegt:

    Wat een leukerds :)

  2. Cindy H zegt:

    O Mickey lijkt me lekker warm. Hij ziet er wel vrolijk uit.

Geef een reactie

