Outfit // Hello Sun!

Een week, misschien twee weken, geleden brak eindelijk de zon door en ik heb meteen foto’s gemaakt! Alleen ben ik vervolgens de foto’s totaal vergeten. Dus ze zijn een beetje laat!

Outfit Details // Top – New Yorker // Jeans – Random // Shoes – Van Haren // Necklace – Bread ’n Thread

Het was zo’n heerlijke dag. Ik ben een beetje wezen shoppen met mijn vriend, en we hebben vollop genoten van de zon! Alleen ben ik dus zo vergeetachtig dat de foto’s ergens verstopt waren geraakt in mijn hardeschijf. Maar hier alsnog de foto’s!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

Een reactie op Outfit // Hello Sun!

  1. Madeleine zegt:

    Wat een leuke ootd :). Staat je heel goed!

Geef een reactie

