New In // Bite Me & #Selfie

Shirts // Primark

Afgelopen weekend heb ik een tussenstop gemaakt in de primark in Rotterdam. Daar zag ik deze twee leukerds hangen, en voor een tientje kon ik ze niet laten liggen! Ik had toch net mijn oppasgeld binnen.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Shoppen. Bookmark de permalink .

4 reacties op New In // Bite Me & #Selfie

  1. indian2day zegt:

    oo wat leuk! I like it :)

  2. Bertine zegt:

    haha die selfie top is leuk!!

Geef een reactie

