Youtube Favoriet // ClothesEncounter

Dat ik meerendeels van mijn tijd op Youtube doorbreng, is volgens mij geen groot geheim! Het leek mij dan ook leuk om mijn favoriete youtubers aan jullie voor te stellen! Deze keer: Jenn! Van Clothes Encounter

Jenn is Amerikaans, maar is Koreaans van afkomst (Ze is wel in America geboren). Op haar Youtube kanaal vind je vlogs, outfit video’s, tutorials en nog veel meer over style en lifestyle! Maar.. voornamelijk kleding! 

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Media, Youtube. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

