IZI-Solutions Jongeren Seminar 2015

Vandaag ben ik naar een Seminar in Amsterdam geweest, namelijk het IZI-Solutions Jongeren Leiderschap Seminar. En ik ben zo ontzettend geïnspireerd geraakt!

 photo 20150522_165349_zps2z7ddvtb.jpg

Het begon maandag, toen een van mijn SLB’ers (Een soort mentor) kwam met dat we uitgenodigd waren voor deze Seminar. Natuurlijk, het nieuwsgierig aagje dat ik ben, was ik meteen geïnteresseerd en wilde ik er meteen heen. Meteen mijn vrijdag middag uitgeruimd en plek gemaakt om naar deze Seminar te gaan!

Zoals altijd, was ik vrij zenuwachtig. Er zat immers een netwerk borrel aan deze Seminar vast. Dat betekende praten met vreemde mensen. Op zich heb ik daar nooit echt een probleem mee, maar dit waren invloedrijke mensen. Je weet wel, mensen die echt wat met hun leven hadden gedaan. Ik voelde me meteen al klein toen ik de namen voorbij zag komen. Maar toch heb ik me hier overheen gezet en ben ik er vol goede moed heen gegaan!

 photo 20150522_173552_zpssrsekvv6.jpg

Het was echt geweldig. Ik heb zoveel inspirerende mensen ontmoet! De sprekers waren stuk voor stuk inspirerend en hadden allemaal hun eigen verhaal en expertise. Bijvoorbeeld Omar Munie, de beroemde tassenontwerper. Hij had echt een ontzettend inspirerend verhaal. Na de Seminar heb ik dan ook even met hem gekletst. Verder hadden we nog Henk Jan Beltman, de eigenaar van Tony’s Chocoloneley, en we kregen allemaal een van hun heerlijke chocolade repen! Astrid Elsburg was ook aanwezig, een trainer en coach in ethische vraagstukken. Carlijne Philips van Breingemak, wie mij enorm veel heeft geleerd over ons brein in haar lezing van 20 minuten… Maar de man die het meeste indruk op mij heeft gemaakt is Charles Ruffolo, The NetworKing. Wat een karakter!

 photo 20150522_153848_zpscx1vfu19.jpg

Maar wat heeft dit nou bij mij teweeg gebracht? Best veel eigenlijk. Dankzij mijn gesprek met The NetworKing ben ik mij gaan realiseren waarom ik nou eigenlijk ookalweer blog. Mijn vingers jeuken om weer wat meer inhoudelijke artikelen te gaan tikken, zoals mijn E-Nummers artikel of mijn Lippenbalsem artikel. Ook wil ik verder waar ik met het ‘Oude’ roseary mee gestopt was: Het gaan hebben over de problemen in de wereld!

Terwijl ik in de trein zit van Amsterdam ben ik meteen gaan tikken! Mijn hoofd barst serieus van de creativiteit en inspiratie. De hoogste tijd om Roseary meer leven in te gaan blazen! Maar naar die Seminar wil ik volgend jaar weer!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Columns. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

